Klantenservice

Hulp nodig met het afronden van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? Wij helpen u graag verder. Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen. Ons gemotiveerd team staat alle werkdagen van 8.30u tot 17.00u paraat om al uw vragen met de meeste zorg te behandelen.

 

Snel antwoord op uw vragen?

Wellicht staat uw antwoord hier beneden of tussen onze veelgestelde vragen (FAQ).

Ik heb na het plaatsen van een bestelling een elektronische bevestiging ontvangen, wat nu?

U krijgt na het plaatsen van een online bestelling een elektronische bevestiging. Een bestelling online plaatsen verplicht u echter tot niets. Nadat u via het web uw bestelling heeft geplaatst, krijgt u binnen de 24u nog een orderbevestiging; als u voor een opdruk hebt gekozen, krijgt u ook een digitale drukproef ter goedkeuring.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Artikelen zonder opdruk worden direct uit voorraad, na ontvangst van de door u voor akkoord ondertekende orderbevestiging, binnen de 3 werkdagen verzonden. Artikelen met opdruk worden standaard binnen de 10 à 15 werkdagen NA ontvangst van de door u voor akkoord bevestigde orderbevestiging en digitale proef verzonden. Wij starten pas na goedkeuring van de digitale proefdruk. Hou rekening met extra tijd voor productie en verzending.

Kan mijn bestelling per express worden geleverd?

Voor onbedrukte artikelen kunt u bij de bestelling in de verzendmethode Express 24/48uur aanklikken. U krijgt dan de meerkost op uw afrekening. Voor bedrukte artikelen is de express leveringstermijn 5 à 8 werkdagen dit kan u ook aangeven bij de verzendmethode. Neem verder contact op voor een express zending.

Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?

Een bestelling online plaatsen verplicht u tot niets. Nadat u via het web uw bestelling heeft geplaatst, krijgt u binnen de 24u nog een orderbevestiging; als u voor een opdruk hebt gekozen, krijgt u ook een digitale drukproef. Deze documenten moet u ons voor akkoord terugbezorgen. Tijdens dit proces kan u nog steeds wijzigingen doen. Na ontvangst van uw akkoord op de definitieve orderbevestiging en drukproef is uw bestelling definitief.

 

Neem contact met ons op

Error 404